Motywacja jest za darmo, po co ją kupować? – przykłady – Kadra na parkiecie

By | 20 listopada 2009

rafal_foto_miniKadra na parkiecie

Opis : Okazanie naszym pracownikom (agentom) wsparcia i dodanie otuchy podczas codziennych zadań. Sygnalizowanie obecności przełożonych, szczególnie podczas wysokiego natężenia pracy. Pierwszym elementem będzie zdefiniowanie sobie w naszym cc 3 „poziomów bezpieczeństwa” – związanych defacto z natężeniem ruchu i lub zagadnień trudnych i drażliwych dla Klientów (np. okres rozliczeniowy). Oznaczmy je sobie od najniższego Zielony, Pomarańczowy i Czerwony.

Jak : Ustalamy następujące zasady :
– Poziom Zielony : przynajmniej 1 lider zespołu/supervisor „krążący” pomiędzy agentami w każdym z wydzielonych obszarów CC,– Poziom Pomarańczowy : Minimum połowa kadry na parkiecie,
– Poziom Czerwony : Cała kadra na parkiecie, bądź zajmująca się obsługą Klientów. W razie możliwości warto aby wówczas pojawiał się również głównodowodzący (menadżer / dyrektor CC).

Koszty : Ponieważ przebywanie na parkiecie jest jedną z naturalnych czynności liderów i supervisorów, brak tutaj dodatkowych inwestycji.

Korzyści : Zespoły mają poczucie zapewnionego wsparcia, dodatkowo kadra jest pod ręką aby zadbać o właściwe skupienie na pracy i oczywiście zapewnić szybką pomoc w przypadku nietypowych sytuacji.

Podziel się z innymi...

Dodaj komentarz