Motywacja jest za darmo, po co ją kupować? – przykłady – Piątkowy Quiz

By | 19 listopada 2009

rafal_foto_miniPiątkowy Quiz

Opis : Związany z pracą, organizowany co piątek, zawierający ok 20 pytań związanych z produktami, aspektami technicznymi oraz branżowymi dodatkowo kilka zabawnych zagadnień związanych z życiem CC. Jako nagroda możliwość wyjścia w piątek o godzinę wcześniej.

Jak : Jeden quiz dotyczący danego obszaru kompetencji, jeden zwycięzca wyłaniany z każdego zespołu/sekcji/skillu itp. Wysyłka poprzez np. mail w piątkowy poranek. Zwycięzców ogłaszamy na ok 10 minut przed ostatnią godziną zmiany, aby nagrodzeni mogli wyjść wcześniej. Pamiętajmy, aby mieć przygotowane dodatkowe pytanie w przypadku sytuacji remisowych:) Jeżeli laureat jest już po pracy, możemy uzgodnić odbiór tej godziny w innym terminie, oczywiście konsultując to w zakresie planowania zasobów. Ta sama zasada, gdy akurat sytuacja operacyjna niemożliwa odbiór nagród tego samego dnia.

Korzyści : Mniej formalne i weselsze podejście do testu wiedzy agentów, układ i dobór zagadnień może być wykorzystany do umocnienia i przypominania o zagadnieniach nowych bądź ważnych w danym okresie.

Koszty : Brak bezpośrednich, pośrednio ekwiwalent godzin sprezentowanych w ramach nagród, pamiętając cały czas o zabezpieczeniu poziomu obsługi.

Podziel się z innymi...

One thought on “Motywacja jest za darmo, po co ją kupować? – przykłady – Piątkowy Quiz

  1. Wiktor

    wspaniały pomysł, korzyści zarówno dla pracodawcy jak i pracownika. Większa wiedza, motywacja itp. itd
    pytanie czy piątek … a może tak każdy inny dzień w zależności od potrzeb, możliwości, konieczności, stopnia stresu, frustracji, …..

Dodaj komentarz