21-22.04.2015 Warszawa| Nowe Rozwiązania vs Jakość i Monitoring w Call/Contact Center

By | 2 kwietnia 2015

„Nowe Rozwiązania vs Jakość i Monitoring w Call/Contact Center” – to praktyczne spotkanie, które będzie poświęcone wszelkim nowinkom technologicznym oraz zagadnieniom z zakresu zarządzania, poprawy jakości i monitoringu Call/Contact Center. Aktualnie branża Call Center rozwija się w bardzo szybkim tempie, jednak na rynku jest wciąż mało przykładów, na których możemy się nauczyć
i zrozumieć czy warto w dany innowacyjny system/rozwiązanie zainwestować. Nasze spotkanie ma służyć wymianie doświadczeń. Wszelkie innowacyjne rozwiązania dla CC zostaną przedstawione wyłącznie na praktycznych biznes case’ach. Przedstawiciele kluczowych polskich i zagranicznych Call Centers podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem, opowiedzą o wdrożeniu, problemach,
z którymi zetknęli się w trakcie realizacji projektu, opowiedzą jak im udało się to naprawić
i ostatecznie jakie to przynosi efekty biznesowe.

Jakość i Monitoring w CC

  • W poszukiwaniu Graala- czyli jak mierzyć zadowolenie i jakość w organizacji? – Alior Bank
  • Jakość rozmów w call center na przykładzie BEST
  • Monitoring jakości na przykładzie ING Życie
  • Wyzwania dla badania poziomu jakości w nowoczesnym Contact Center – PZU

 Nowe rozwiązania w CC

  • Tajemnica korespondencji – listy mają 4 400 lat*, a wciąż rzucają nam nowe wyzwania: zarządź nami efektywniej, sprzedaj więcej dzięki nam, wykorzystaj nowe technologie przecież papier może przemówić ….! O tym jak podjęliśmy wyzwania i dlaczego koperta trafia do Contact Center PZU- GRUPA PZU
  • Wyzwania oraz kierunki rozwoju CC – technologia i organizacja w odpowiedzi na potrzeby klienta – mBank
  • Nowy wymiar obsługi Klienta – Doradca On-line oraz tłumacz PJM – BZWBK
  • Corporate Wellness – budowanie zaangażowania i inwestycja w holistyczny rozwój pracownika – DHL

 

Do zobaczenia na spotkaniu!
Aleksander Hakobyan

Project Manager
aleksander.hakobyan@bmspolska.pl

Zapraszam do współpracy w zakresie:
Sponsoringu i Patronatu Medialnego:
Kamila Biarda

Sponsorship Manager
kamila.biarda@bmspolska.pl, tel.: 530 405 002

Podziel się z innymi...

Dodaj komentarz