3.04.2014 | Konferencja Petent 2.0

By | 20 marca 2014

petent2.0

czyli contact center i podejście klientocentryczne w sektorze publicznym

 3 kwietnia, hotel Novotel Centrum, Warszawa

www.petent20.pl

Podczas konferencji poświęconej drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie odbędzie się debata „Transfer wiedzy” z udziałem doświadczonych ekspertów i praktyków w tym m.in. Rafała Jarosza – konsultanta i trenera biznesowego, Agnieszki Chojnackiej – Moroz – ING Życie, Joanny Wcisło – Netia, Macieja Busia – Forum Call Center. Podczas debaty poruszone zostaną zagadnienia: Czego sektor publiczny może i powinien uczyć się z doświadczeń przy realizacji wdrożeń rozwiązań CC w biznesie? Kwestia efektywności i bezpieczeństwa – jak sprawić, by Contact Center był w pełni efektywnym narzędziem.

Bezpłatny udział w konferencji dla przedstawicieli sektora publicznego!

>>> Zarejestruj się TERAZ, by poznać skuteczne sposoby na doskonałą jakość obsługi klienta w Twoim urzędzie!

Swoją wiedzą podzielą się z Państwem także m.in.:

  • Mariusz Kiciński, Kierownik Teleinformatycznego Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Wrocławia.
  • Konrad Zawadzki, Kierownik Biura w Wydziale Organizacyjnym poznańskiego Urzędu Miasta.
  • Małgorzata Markowska, zastępca dyrektora Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Urzędzie Miasta Łodzi oraz Pełnomocnik Prezydenta Miasta Łodzi ds. Obsługi Kontaktu z Mieszkańcem.
  • Magdalena Mazur-Wolak, Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów ZUS.
  • Michał Pierzchalski, ekspert w Ministerstwie Gospodarki,
  • Marcin Stopa – Sekretarz Miasta Rzeszowa,
  • Stanisław Tamm – Sekretarz Miasta Poznania,
  • Marcin Wojdat – Sekretarz Miasta Warszawy.

Po więcej informacji prosimy kierować się na stronę konferencji

 http://www.petent20.pl/

Dodaj komentarz