Raport z badania Customer Experience

By | 8 lipca 2014

logo Raport z badania Customer Experience 2014, Alior Instytut Biznesu Rola Głosu Klienta w rozwoju relacji z Klientami

Dużo mówi się obecnie o budowaniu pozytywnych doświadczeń Klientów w relacji z firmami. Praktycznie każda firma w       swojej misji i celach deklaruje, iż wszystkie swoje działania kieruje w trosce o Klienta. Coraz więcej firm pytanych czy słucha swoich Klientów odpowiada: tak!

A jak jest naprawdę?
Postanowiliśmy to sprawdzić. Przyjrzeliśmy się ponad 200 średnim i dużym organizacjom działającym na terenie Polski, poprosiliśmy decydentów o odpowiedź na pytania, w jaki sposób oni i ich firmy:

  • budują organizację zorientowaną na potrzeby Klienta;
  • zbierają i analizują informację zwrotną od Klientów;
  • dostarczają swoim pracownikom narzędzia do analizy i wykorzystania zebranego Głosu Klienta;
  • są oceniane przez swoich menadżerów w obszarze Customer Experience.

Więcej informacji na stronach Alior Instytut Biznesu

 

Podziel się z innymi...

Dodaj komentarz